2010/03/21

there's a whole lot of world out there i can't wait to see





Eli siis viikonloppuna oli viimeinen isosleiri ja samalla koulutus! Oli ihan älyttömän kivaa ja hauskaa :-D En ollu lauantaina koko päivää siellä, koska menin kuvaamaan mun siskopuolien, jotka valmistuu stylisteiksi, päättötyönäytöstä, jossa mun ihan kokonainen sisko oli mallina. Oli tosi hieno näytös ja oli hauskaa päästä kuvaamaan jotain ihan tommosta kunnollista juttua! ::)
No mut joo, viikonloppuna tuli siis nukuttua aika vähän joten nyt on ollu ihan totaalinen naasuilupäivä niinkun jotkut saatto noista edellisen postauksen kuvista jo arvella. Päivänohjelmaan kuului mm. banaanilastuja, jäätelöä, pähkinöitä ja riisisuklaapaloja...ja idioottimaisten videoiden kuvaamista :-D Hyvin harvat ihmiset tietää tästä mun salaisesta harrastuksesta: Kun oon yksin kotona niin kuvittelen olevani joku laulaja ja sitten kuvaan wepillä videoita missä laulan playbackinä niitä lauluja :---D Sitten nauran niille aina jälkikäteen...
Onko keillään muilla mitään yhtä mielenkiintosia harrastuksia?
Ps, nyt laitelkaa mulle niitä kysymyksiä! Haluisin tosi kovasti tehdä kysymyspostauksen :-) Ei toki tarvitse kysyä, jos mitään ei tuu mieleen mutmut...

4 comments:

Miia said...

ihanan näköne toi sun hupparis! 8)

Petra said...

Miia - kiiitokset! :]

Ella said...

hah kauhee toi eka :DF pozeeeee

Petra said...

ella - hahhaha :D