2010/03/31

sometimes life just sucks


Tänään on ollu taas ihan mitätön päivä :-( En ois halunnu koulusta kotiin, koska tiesin mikä siellä odottaa: yhteiskuntaopin tutkielma. Ja joo, meillä on ollu kaks viikkoa aikaa tehä sitä kotona ja koulussa, mutta oon tullu mestariksi tollasten asioitten välttelemisessä. Mut nojoo, tuskinpa saisin sen parempaa tehtyä vaikka väkertäisinkin sitä sen pari viikkoa. Ja sitä paitsi oon saanu niiistä aina hyviä numeroita so why bother. En tosin meinannut tehä sitä tänääkään, koska mulla ois ehkä mahdollisuus luistaa sen palauttamisesta huomenna (oon rakentamassa meidän kuviksen näyttelyä) mutta päätin hoitaa sen alta pois niin ei tarvi lomalla tuskailla enää sen kanssa! Yleensä en saa mitään aikaseks jos tiiän että mulla saattaa olla pienikin mahollisuus tehä se myöhemmin, joten oli aikamoinen suoritus että tein sen tänään.

Hyvä Petraaaaaaaa :--)

No comments: