2011/09/30

lalala whatever lalala it doesn't matter lalala oh well

P9302289-pola-horz
tää viikko ei kyl oo ollu mistää parhaimmasta päästä. mulla oli maanantai ja tiistai vapaana, ja meinattii viedä luka korkeasaaree mut ei sitte päästy lähtemää ja meni neki päivät vaa kotona nyhjätessä. keskiviikkona oli matikankoe ja heräsin aamulla siihen että mul oli 37 lämpöö ja ihan ihmeellinen olo. menin sitte kuitenki sinne kokeesee ja olihan se tosi hauskaa jotain derivaattoja laskee pienes kuumees :-) kotii ku pääsin ni kuumetta oliki jo reilu 38 ja nous vaa iltaan kohti. en pystyny lukee seuraaviin kokeisii ollenkaa joten torstai meni toipilaana ja joudun nytte tekemään enkun kokeen uusinnassa :| 
P9252285-pola-horz
tänää sitte vasta huono päivä oliki. kuumetta ei ollu mut päätä särki ja kokoajan sellanen tosi hullu olo. tiiättekö, ihanku näkis unta kokoajan. meil oli siis bilsan koe ja oivoi en pystyny ees lukemaa niitä tehtäviä kunnolla ku ensin olin ihan jossain ulkoavaruudessa ja sitte mulla alko vuotaa nenästä verta ihan hulluna...sain sitte sen loppukokeen tehtyä sellanen kunnon köntti paperii nenäs oujee. tää koeviikko ei ehkä menny mun osalta ihan putkee. kaiken huipennukseks saatii koulukuvat ja näytän ihan joltai karjulta
P9302288-pola-horz
nyt on asiat paremmin; olo on hyvä eikä tarvi enää kokeistaka stressata (haha t. en ees suurinpiirtein tajunnu et on koeviikko). kävin koulun jälkee hakees arnoldsista ittelleni palkkioks tonnikalabagelin ja kinuskidonun. ah rakkautta!! näin myös simpee ja karoo ja olin vielä äsken illalla karon kaa hetkisen kaupungilla. nyt jatkan mun iltaa unelmien manhattanin ja juustonaksujen kanssa :-)

No comments: