2011/09/25

being without you makes me suffocate

olin ihan unohtanu omistavani blogin, anteeks siitä. ei oo vaa nyt yhtää huvittanu kuvailla mitää, ku ei toi tulvasää oikee innosta ja muutenki koeviikko on alkanu ni ei oo ollu aikaakaan kauheemmin. nääki kuvat on mun puhelimesta :| yks maailman kivoin asia on kuitenki käyny totee, varattii nimittäin tänää lennot ja hotelli lontoosee syysloman aluks! oon niin ilonen. oon ehkä joskus (miljoona kertaa) kertonu kuinka rakastuin lontoosee ku ne kolme viikkoa siellä toissa kesänä viettelin, nii nyt ku viimein pääsen takas sinne ni ei oo riemulla rajaa ♥ toisaalta kauhistuttaa jos se suomeen palaaminen on yhtä hirveetä ku viimeks...mut oon tehny jo sopimuksen itteni kanssa että ens kesänä meen sitte taas!
2011-09-21 09.25-tile ps heitelkääs mulle postausideoita jos tulee mielee!

No comments: