2011/03/11

i know there's sunshine behind that rain

Snapshot_20110307
vihaan lunta jos sitä on vielä hiihtiksen jälkee. vihaan loskaa. vihaan hypertuulta. vihaan pakkasta. vihaan märkiä villasukkia. vihaan ihan liian aikasia aamuja. vihaan filosofiaa koska se aiheuttaa mulle aina päänsärkyä. vihaan pimeetä. vihaan ylikalliita lehtiä. vihaan vaatekriisejä. vihaan takkuja. vihaan valuneita ripsareita. vihaan polvipusseja. vihaan sitä että huonon netin myötä spotifykaan ei toimi. vihaan sitä että en osaa herätä ikinä herätyskelloon. vihaan sipulinpaloja pyttipannussa. vihaan sitä että mun kaukosäätimet ei toimi kunnolla. vihaan renesmeetä. vihaan asua mettässä koska täällä liikkuu ilveksiä sun muita. vihaan sitä että en tiedä mitä teen lukion jälkee. vihaan jauhelihan paistamisen hajua. vihaan rakoja etutukassa. vihaan tupakkaa, enkä tajuu miks kukaan polttaa sitä vapaaehtosesti. vihaan jätti itikoita. vihaan sitä että en ikinä pysty olemaa vihanen sillon ku oikeesti tekis miel. vihaan tsunameita ja kaikkia luonnonkatastrofeja. vihaan sitä että en voi tehä mitään kiellettyä koska mulle tulee niin huono omatunto. vihaan sitä että en nää mun valkealan nuppeja enää niin usein ku ennen. vihaan sähköiskuja. nyt just vihaan sitä että mun pitäis mennä tyhjentämään tiskikoneen alaosa.

tykkään juustodipistä ja piirtämisestä. tykkään nyt tällä sekunnilla harry stylesistä. tytti kyllä enemmän koska harry kuitenkin on sen tuleva aviomies :-)

2 comments:

Anonymous said...

<3 voisinpas taas lukee sen lehen :))
t. harryn tuleva vaimo

Petra said...

mrs styles - hihi ;;)