2011/03/29

don't panic =PANIC!

P2208971
P2208967
en oo tosissaan unohtanu teitä! oon vaa ollu niin superkiireinen, että on jääny tää blogi vähän sivummalle :/ mulla on ollu joka päivä parin viikon ajan semmosia 3-5h teatteriharkkoja ja huomenna ois tiedossa eka yleisökenraali ja perjantaina sitte ensi-iltaa! iiks, mut hei jos liikutte näillä main ni tulkaapa ihmeessä kattoon ;;) ouh ja koeviikkoki rupee painaan päälle, eikä noi matikan tenttimistehtävätkää oo mitenkää helpottannu...
hahhahaa apua pakko kertoo viel mun tän päivän kaks kohokohtaa 1) myöhästyin bussista ja jouduin menee eri bussilla, jossa näin mun tulevan aviomiehen...jotain kohtalon johdatusta?!? 2) mun 3v pikkuveli veti ihan tunteella petri nygårdia: mä oon kännissä missä sää oot jalluu possuu ja kaljaa hölkyn kölkyn joo me nostetaan maljaa selvästi hyvä päivä hyvästi selväpäivä joo! on se ihana ♥

pz lupaan että otan itteäni viikonloppuna vähä niskasta kiinni ja yritän saada vaikka jotain kuvailtuaki ja taijan raahata tän koneenki iskälle mukaa jos tää netti wörkkis siellä vähän nopsempaa :-)

2 comments:

Anonymous said...

heiheiheihei haluun kuulla tän aviomies jutun huomeen koulussa!!!!!!!!!!! nii et parempi ois kertoo sit kans!
-tyttiii :)

Petra said...

tytti - hahah ::D et sit vissii ollu siin ku selitin jotai siitä xd mut noh huomenna sitten!