2011/08/07

day 1 - tämä vuosi

dgtr
tää vuosi on ollu ihan ok. ei oo tapahtunu mitää mullistavaa, mut ei sitte mitää erityisen huonoakaa. tuntuu että en oo oikeen saanu aikaseks mitään koko vuonna (tosin onhan täs viel puol vuotta jälellä) etenkin ku viime vuos oli jotenki niin paras ja kokoajan oli jotain kivaa mitä odottaa. en muista mitää koko alkuvuodesta joten veikkaan että olin jossain kooman tapasessa ja masistelin ku oli niin loskasta ja kylmää, mitä nyt vappuna kävin ilomantsissa ja tutustuin vähän paremmin mun koulutypyihin :-) lukion eka vuosi meni nopeesti ja keväällä ootin ihan innolla jo kesälomaa. todistus oli parempi ku hyvä, etenki sen kaiken pelottelun jälkee että 'numerot laskee yleensä kahella lukiossa'
fghjg
kesän alussa tein värinpoiston ja oon nyt eläny hetken aikaa vaaleehiuksisena, eipä tää elämä tästä kovin kauheesti muuttunu :-D yritin ruskettua tosi paljon, mut se jäi vähän puolitiehen ku ei toi makailu enää napannu. olin ekaa kertaa elämässäni töissä, valkealan abcllä. tiskasin jonku baziljoona lautasta ja olin varma että hirtän itteni ennenku ne kokonaiset kymmenen päivää on ohi. selvisin kuitenki kunnialla ja tyytyväisenä oonki sitte käyttäny varmaan mun koko palkan :-D
rtyhjhgtre
kesän aikana oon kattonu koko hannah montana kolmostuottiksen ja onnistunu koukuttamaa itteni vampyyripäiväkirjoihin ja oottelen tässä nyt jonkunnäköstä kosintaa (tiedän, tää mun aviomieslista alkaa näyttää jo suht pitkältä) ian somerhalderilta...hurry up, vampire! oon ollu valehtelematta melkein joka päivä karon ja/tai ellan kaa mikä on ollu tosi parasta! hulluu ajatellakki miten paljon vähemmän nähää taas loman loputtuu ku ollaa kaikki eri kouluissa nuuh... kesän aikana sartsusta on tullu myös osa tät meijän peruspossee, ku ennen nähtii oikeestaa vaa koulussa, ps oot hölömö :-)♥
000046
mitäs muuta, oon käyny korkeasaaressa ja tykkimäessä. huomenna suuntana ois vielä helsinki. loma on menny ohi kyl ihan tuhattajasataa ja tuntuu että en oo tehny yhtikäs mitää, toisaalta eiks loman kuulukki olla yhtä loikoiluu ;) koulunalku on yhtä inhottava ku enneki mut eiköhän se siitä lähe, etenki ku syksyllä oottais yks pien reissu lontoosee!

huh ku tuli sekava teksti

No comments: