2010/07/01

up to -50%


Hello Kitty yöppi H&M

Raitapaita H&M 7e

Farkkuleggarit Veromoda, kahdet hintaan 24,95e

Ihanat kynslakat H&M 2,95e

Lähdettiin tänään aamusta äitin ja siskon kanssa ostelemaan mulle kaikkea tarvittavaa matkaa varten...ja no eksyttiin vähän aleihin! Ostin (okei äiti osti.....) noitten lisäksi viel valkosen perustopin Veromodasta jotain 10e ja peruspaijan H&M 3e :-) Ja äsken rikastuin vielä yhet farkkuleggarit lisää ku äiti kaivo tuolta sen kaapista yhet joita se ei osaa käyttää, ne on jotain kokoa xxxxxxxl mut käänsin ne lahkeet niin eiköhän niillä pärrrrrjää! me likeees

Nyt jatkan mun surkeasti etenevää pakkausoperaatiota...Okei oon saanu jo kaikki mun vaatteet lajiteltua mukaanpinoon, mukaanpesunkauttapinoon, ehkämukaanpinoon ja eimukaanpinoon! Ne mukaanpinot näyttää kyllä uhkaavan isoilta tohon mun matkalaukun kokoon verrattuna.....

No comments: