2010/07/04

stomach in a whirl


Oon ehkä tulos hulluks....ylihuomenna meitsi tsillailee lontoossa mitä?! Oon saanu jotain pakattua kuten kuvasta näkyy ja mun mahaa koskee kokoajan ja oon tänää käyny sanoos mummolle ja iskille heipat ja aaaa en voi käsittää. Huomenna mennää vielä ostamaan kameraan muistikorttia, koska en tosiaan aio tyytyä tohon 2GB-korttiin! Ja jotain muutakin piti vielä hankkia mut oon onnistunu unohtamaan mitä, toivottavasti se ei ollu mitään megatärkeetä...

Ps noi kuvat on otettu wepillä koska mun kaikki kameran akut ja muut on latauksessa...nauttikaa mun meikittömästä naamasta :| Tuun ehkä katumaan että julkasin noi kuvat, koska en nyt selvästikkään pysty ajattelemaa ihan normaalisti
. Ja hei näätte noista vähän nyt tätä mun hiuksen väriä, se ei oo noin tumma ja vähän epätasasen värinen mutta oon tosi tyytyväinen :-)

No comments: