2010/04/25

it's been the same, same and the story's getting old










Viime viikko meni ihan älynopeesti. Mulla oli melkein joka päivä semmoset kolme ja puol tuntia kestävät teatteriharkat ja perjantaina viimein ensi-ilta, joka meni ihan tosi hyvin :-) Eilen olin kahdestatoista kuuteen teatterilla kattomassa muitten esityksiä ja tietty itekkin esiintymässä. Nyt onkin ihan orpo olo kun ei tarvi lähtä teatterille. Mut onneks huomenna ja tiistaina on vielä pari esitystä! Tulkaas kattomaan mun meitsin min Kouvola!

Perjantaina kävin enskarin jälkeen muodinyössä, missä ei tapahtunu oikeestaan yhtään mitään, eikä mulla ollu rahaa ostaakkaan mitään. Tänää leipasin omenapiirakan ja muuten oonkin sit vaan istuskellu ja kuunnellu musaa...eli aika perussunnuntai! Sitten kun saan noi mun skootterit kuntoon niin lähen metsästämään itelleni uuen bjn!

Ps. Hei pistelkää taas mulle jotain postausideoita tai kyssäreitä koska mun pää on ihan tyhjä. Äsken kuvasin teille videopostauksen mutta kuulostin niin järkyttävän teennäiseltä, että ehkä oli kaikille ihan hyväksi etten julkassu sitä :-d

No comments: