2012/12/30

goodbye #twentytwelve

Oletko saanut uuden ystävän tämän vuoden aikana? en, tääl on niin pienet ympyrät että on tosi vaikee ees tavata ketään ketä ei aikasemmin jo jotain kautta tunne :-D
Oletko tehnyt jotain tänä vuonna, mitä et ole ennen tehnyt? vaikka mitä kaikkea liittyen tähän maagiseen 18 vuoden ikään! kävin myös festareilla, tanssin wanhat ja reissasin ulkomailla ekaa kertaa ilman vanhempia
Oletko seurustellut tämän vuoden aikana? en :-)
Kerro pari parasta muistoasi tältä vuodelta? lontoon-reissu, weekend festival viikonloppu jaaaa kesätyöt tykkärillä!
Oletko riitaantunut kenenkään ystäväsi kanssa kuluneen vuoden aikana? en, en muutenkaan tykkää tapella kenenkään muun ku mun siskon kanssa
Oletko muuttunut paljoa viimeisen vuoden aikana? joo ja en. oon toisaalta ihan samanlainen ku ennenkin, mutta jotenki nyt etenki syksyn aikana oon oppinu olemaan stressaamatta kaikesta turhasta ja jättäny sellasen turhan masistelun ja valittamisen vähemmälle. jotenki ehkä luotan enemmän itteeni ja siihen että ehkä musta vielä joskus tulee jotain. kuulostaako tyhmältä jos sanon että oon ehkä löytäny vähän enemmän sitä mun paikkaa tässä maailmassa? eh........
a-horz
Oletko lihonut? pakoilen kaikkia vaakoja aika taitavasti mutta varmaan aika turvallisesti voin sanoo että joo
Oletko saanut porttikieltoa minnekään tämän vuoden aikana? en!
Oletko ollut elokuvissa yksin tämän vuoden aikana? en, jos haluisin kattoo yksin leffoja niin kattosin niitä ihan kotona
Oletko ottanut tatuointia/lävistystä viimeisen vuoden aikana? en, haluisin kyllä jonkun kivan tähtitatskan, mutta oon niin pelkuri että se taitaa jäädä vaan haaveeks
Kuka oli paras uusi tuttavuus? mulla ei nyt oikeesti tuu mieleen ketään uusia tuttavuuksia. saanko vastata tähän yhen ihanan baarimikon lontoon hard rock cafesta?
Synnyttikö kukaan läheisesi? ei, aika kumma!
Kuoliko kukaan läheisesi? ei kuollut :-)
Missä maissa kävit? kävin ruotsissa, virossa ja englannissa!
Mitä haluaisit vuodelta 2013 sellaista, joka ei onnistunut vuonna 2012? terveelliset elämäntavat....enkä myöskään löytäny vielä sitä mun tulevaa aviomiestä (krmkrh prinssi harry..tai one directionin pojat)!
Mikä päivämäärä säilyy muistissasi vuodelta 2012? hmm 22.lokakuuta, 17.elokuuta ja 7.toukokuuta :-)
aaaaaa-horz
Kärsitkö vammoista? en paitsi tuntuu että oon saanu miljoona palovammaa tänä vuonna!
Mikä oli paras asia, jonka ostit? mun rakas samsung! 
Kenen käyttäytyminen ansaitsi kiitosta? :-D kyllä aika monien varmasti mut sanon nyt tähän äitin, sekin varmaa johtuu siitä että oon vähän vanhempi niin ehkä sitä jotenki osaa arvostaa eri tavalla ja kun mun sisko on muuttanu pois niin oon viettäny tosi paljon kahestaa aikaa äitin kanssa! 
Kenen käyttäytyminen aiheutti ahdistusta? ei sen suuremmin kenenkään, yhtä pikku insidenttiä lukuunottamatta
Mihin käytit suurimman osan rahoistasi? se lontoon visiitti imas melkein kaikki mun rahat, sen lisäksi varmaan ruokaan ja juomaan. ja bensaan!
Verrattuna tähän aikaan viime vuonna, oletko onnellisempi vai surullisempi? onnellisempi
Lihavampi vai laihempi? krrrrrrrmh!
Rikkaampi vai köyhempi? köyhempi, viime vuonna taisin saada joululahjoista suurimman osan rahana :-D
Mitä olisit toivonut tekeväsi enemmän? kuntoilla!
...entä vähemmän? kaikkee muuta kun sitä kuntoilua..
Miten aiot viettää uuden vuoden? huomenna aamupäivästä lähetään helsinkiin siskon luo, tulee niin kivaa!!
aaaaa-horzJos voisit mennä ajassa taaksepäin ja muuttaa yhden hetken menneestä vuodesta, mitä se olisi? en muuttais varmaan mitään. oon ehkä hölmö mut uskon että everything happens for a reason ;>
Rakastuitko vuonna 2012? rakastun varmaan päivittäin
Mikä oli mieluisin tv-sarja, jota seurasit? salkkarit ja emmerdale!
Vihaatko tällä hetkellä ketään, jota et vihannut viime vuonna samaan aikaan? en
Mikä oli paras lukemasi kirja? en kauheesti lukenu kirjoja, mutta McFLY Unsaid Things...Our story
…entä musiikillinen löytö? ei tuu nyt mitään erityisiä mieleen, oon kuunnellu aika pitkälti samaa musiikkia jo sellaset 8 vuotta
Mitä teit syntymäpäivänäsi? mun synttärit oli sunnuntaina mutta vietettiin niitä jo lauantaina. oltiin ensin karolla juomassa vähä dein hardia (aka party hardia) ja sitte jostain kumman älynväläyksestä käveltiin 12km keskustaan baariin. seuraavana päivänä sitte siskon kanssa taksilla kotiin ja se virallinen synttäripäivä tais mennä aika väsyneissä merkeissä :-D
Mikä tai kuka sai sinut pysymään järjissäsi? varmaan noi yhet neljä!

kuvat: weheartit.com

Hyvää uutta vuotta kaikille! Let's make it a good one ♥

No comments: