2012/04/05

do you know that amazing feeling when you finally understand math? yea, me neither

en oo jaksanu raahata tota kameraa millää minnekkää, joten puhelin on ollu sen sijaisena nyt viime päivinä :-)
2012-04-05 12.46-tile
oon käyny sarin kaa bellassa, siivonnu mun vessanlaatikon, käyny ottaas pari ihan järkyttävää passikuvaa...mikä siinä on et tollaset kuvat mitä täytyy sit koko loppuelämä tuijotella ei onnistu koskaa?!
2012-04-05 12.46-tile – Kopio
oon istunu koffarissa pelaamassa unoa (lue: oon siinä ihan unbeatable!), himoinnu kesävaatteita ja siivonnu mun vaatekaapin, tosin se siivous ei ihan yltäny ton kenkäkaapin puolelle
2012-04-05 12.46-tile – Kopio (2)
oon myös ostanu seppälästä kivaa mattalakkaa ja hillunu koko viikon mun vanhois nukkaantuneissa kollareissa ja rakkauspakkaus converseissa ♥

hyvää pääsiäislomaa musmut!

No comments: