2012/03/19

everyone seems normal...until you get to know them XD

IMG_1105



IMG_1530
IMG_1533
IMG_1537
IMG_1536
kuvat on ihan sekalaisia lähiaikoina otettui
mun pitäis oikeesti vissii perustaa eriksee joku ruokablogi ku joka postaus on täynnä vaa ruokii. toivottavasti ette oo hurjan nälkäsinä siellä. anyhow, sunnuntaina olin siis serkun rippijuhlissa ja oli ihan hauska nähä sitäki sukuu mitä harvemmin tulee nähtyy :-) illalla tehtii lauran kaa sitte vähän pitsaa (krrmh mitä just sanoin tästä ruuasta) ja kateltii telkkuu. tän päivän agenda onki sit ollu huominen hissan esitelmä japanilaisesta ruokakulttuurista (oikeesti??) ja nyt jatkan ton tokio drift komistuksen, nii ja bow wown, kuolaamista + panikointii huomisesta mielakan reissusta t. petra-oon-laskenu-sata-vuotta-sitte-viimeks-laudalla

tsih kuinka siistii et noi young gunssin pojut oli sillon kans risteilemässä ku myöki! ok en ehkä tienny sillon ketä ne oli ja sanoin just ja just sen yhen sanan jollekki niistä mut silti...mun aviomieslistat heitti taas semmost kuperkeikkaa et huh!! se vaan on se brittiaksentti

2 comments:

Anonymous said...

hah rakastan mun pikaposetuksii......... mut sikahyvä toi otsikko !!! :D:D:D:Dd -karo
ps.oon kateelliin et pääsitte tommosen bändin kaa samaa risteilyy wow :oo

Petra said...

ahaha niipä ;);)