2011/05/07

this ain't wonderland, it damn sure ain't narnia

P5070125
P4299728
P5070122
P5060111
P5070145
oon viimeset kaks viikkoa nukkunu patjalla joten oon syystäki tosi ilonen että toi mun uus sänky tuli eilen! voisin nukkuu koko mun loppuelämän :-) vietettiin poikkeuksellisesti jo tänää äitienpäivää ku mami on huomen töissä, ostettii siskon kaa äitille semmonen ihana päänhierontajuttu ja sitte sellaselta ihanalta brittimieheltä jotain juustojuttuja ku äiti on hulluna juustoihin. manskilla oli siis semmonen best of british-koju ja sen myyjänä oli semmonen ehkä 70v brittipappa ja se puhu ihan samalla tavalla ku emmerdalen tyypit! ärsytti kauheesti mennä sönköttämää siihen jotai ku se puhu niin täydellisesti ("thanku, darling!" "here you go, darling!") , eikä asiaa auttanu yhtää se että mun vieressä seiso ihan prinssi harryn näkönen hollantilainen tai brittiläinen mies...

2 comments:

Anne said...

Ihanat noi tennarit! :-))

Petra said...

ansujjei - kiitos! eikä maksanukka paljo mitää :-)