2011/04/23

hey i'm screaming at you

P4239626
P4239629
P4239619
P4169613
voiettä ku tänää oli kesästä! olin ihan vaa neuleessa kaupungilla eikä ollu kylmä yhtää ja meijän mittari näytti +28! pystyykö olemaa ees totta :o muutenki loma on sujunu tosi hyvin, torstaina oli veriruusujen vika näytös ja eilen menin sitte ellalle yöks ja ajeltiin skopoilla uttiin ja takas :-D ees se että mun skopo jätti mut taas tielle tänää aamulla ei pilannu mun hyvää mieltä, en tajuu mikä nyt on ku oon niin ilonen! äskenki ku kävin onnin kaa lenkillä ni mulle tuli joku ihme semmonen suomenkesähetki. tai et oikeen tuli niin ihana olo ku kaikki linnut lauleli sun muuta ku kirmailin tuol pelloil ja olin tosi ilonen siitä että asun suomessa, mitä mulle ei tosiaan tapahu kovin usein :--D oeeh oon outo

mut nyt alan kattomaa vihreää mailia, hui että ku se on inhottava elokuva

No comments: