2010/05/03

that's when i look at you









Hei! Katoin äsken The Last Song-leffan ja oooooeeeeeee se oli ihana!

Ps. Kertokaa mulle oikeesti mitä teen tän mun hiuksen kanssa! Mulla on nyt siis tai pitäis olla mustat piikkisuorat hiukset, mutta näihin on tullu jo aika mittava juurikasvu koska en oo viittinyt värjätä kun en tiiä millaset värjäisin vai jatkanko mustalla :-( Mua himottais ihan hirveesti ottaa sellanen permanentti isoilla rullilla mutta pelkään että siitä tulee kuitenkin semmonen kasaripehko! Ja haluisin kovasti värjää hiukset vaaleen ruskeiksi, tai vaikka ees keskiruskeiksiiiii.....help meeeeee!

2 comments:

Anonymous said...

Jos kokeilisit aluks ihan tummanruskeita ja lähtisit siitä sitten vaalentamaan :) Mä epäilen kyllä saako tollasia hiuksia kpermiksellä mut voihan sitä muuten vaa aina kiharrella! :)

Petra said...

-nanna - nii, ajattelin että voisin värjääää hiusset ja ostaa uuen kihartimen ku näitä pitäis vaalentaa sen verran että jos ottaisin permiksen niin varmaan oisin kalju sen jälkee....:-D