2009/12/17

project runway!

Tämän päivän ohjelma:
yhteiskuntaopin tutkielma!
En tajua minkä ihmeen takia pitää joku tutkielma sysätä vielä tälle viimeselle viikolle! Ja jostain vielä niin tylsästä aiheesta kun presidentti, hallitus tai eduskunta...=( Ja mulla kun on vielä se taito, että en osaa tehdä mitään ellei ole hirveä kiire, niin oonkin sitten koko illan väkertäny sitä tutkielmaa. Toisaalta en kyl tajua niitäkään jotka alkaa kaks viikkoa etukäteen hikihatussa puurtamaan jotain koulujuttua :-D Pointti tässä jutussa oli kuitenki se että:
Oon ihan hirveen ylpeä itestäni ku sain se tehtyä jo näin ajoissa! Yleensä oon joutunu yötä myöten tekemään :--)

Okei, tänään tuli siis Muodin Huipulle -finaali. En ole itseasiassa ees seurannu ohjelmaa mutta aika useesti oon sattumalta alkanut sitä kattomaan :--D Finaalissa oli siis Maria, Katri ja Mert. Ja kuten joku saatto jo arvata, Mert oli ehdoton suosikkki! Tui se söpöliini. Tossa alimmaisena on mun mielestä parhaimmistoa sen asuista. Toi ensimmäinen asu on sellanen, jota tuskin koskaan suostuisin pukemaan päälleni mutta se on ihan älyttömän hieno! Kuitenkaan se ei muistaakseni voittanut sitä tehtävää :( Toi keskimmäinen taas on semmonen mitä itekkin vois jossain tilanteissa jopa käyttää JOS saisin sen ensin päälleni! Ja toi vika asu oli vaan niin hienosti tehty että olihan se pakko tänne pistää :):):)
Ps. Tänään tulin päätökseen siitä, että Pete Parkkosen ois pitäny voittaa American Idols eikä Suomen! Se kuulostaa ihan siltä!
Ps2. Miten ihmeessä saan noista kuvista isonpia? :---D

No comments: